Пошуковий запит: (<.>A=Harafonova O$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Solona T. S. Introduction of Innovations under Conditions of Changes in Activity of Domestic Enterprises [Електронний ресурс] / T. S. Solona, O. I. Harafonova // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_2_25 Цель работы - исследование процесса внедрения инноваций в условиях осуществления изменений. Анализируя, систематизируя и обобщая результаты научной деятельности множества ученых, проведено сравнение понятий "инновации" и "изменения", определены их взаимосвязь и различия, исследован инновационный процесс на примере внедрения рельсового скрепления Pandrol Fastclip как инновации на украинских предприятиях. В результате исследования акцентировано внимание на возрастающем значении проведения активной инновационной деятельности на отечественных предприятиях. Обоснована целесообразность выпуска и применения на украинских железных дорогах шпал с инновационным рельсовым скреплением Pandrol Fastclip, которое выгодно отличается от украинских аналогов по конструктивным и экономическим показателям. Перспективами дальнейших исследований в данном направлении являются поиск возможностей производства исследованного скрепления Pandrol Fastclip украинскими предприятиями и минимизация негативных аспектов перехода на инновационное рельсовое скрепление в Украине.
|
2. |
Harafonova O. Financialrestructuringasamean of financial recovery of enterprises [Електронний ресурс] / O. Harafonova, D. Ulchenko // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - № 4. - С. 267-272. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vcndtue_2014_4_42
|
3. |
Harafonova O. I. Scientific and methodological approaches to assessing strategic position enterprise [Електронний ресурс] / O. I. Harafonova // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 266-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_40 Розглянуто особливості стратегічного управління, основні підходи щодо визначення стратегій управління змінами та класифікації стратегій управління змінами. Грунтовно визначено та описано технологію вибору стратегії управління змінами, а також автором визначено концептуальні підходи щодо механізму здійснення змін на підприємстві.
|
4. |
Dziatkovska Y. O. Features of Management of Companies using Open Innovations [Електронний ресурс] / Y. O. Dziatkovska, O. I. Harafonova // Бізнес Інформ. - 2016. - № 10. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2016_10_16 Цель работы является исследование понятия открытых инноваций в современном управлении организациями и определение особенностей такого управления. Исследованы открытые инновации и их значение для современности. Выделены различия между закрытыми и открытыми инновациями. Определены причины широкого распространения открытых инноваций в деятельности компаний. Приведены примеры использования открытых инноваций в деятельности зарубежных и отечественных организаций и подчеркнуты положительные стороны их внедрения. Предложен перечень этапов перехода предприятия к инновационной деятельности в рамках концепции открытых инноваций. Определены различия управления инновационной деятельностью в условиях открытых и закрытых инноваций. Перспективами дальнейших исследований в данном направлении являются определение перечня этапов внедрения концепции открытых инноваций в современных организациях и исследование целесообразности их использования отечественными предприятиями.
|
5. |
Harafonova O. I. Strategic aspects of process of management changes on enterprise [Електронний ресурс] / O. I. Harafonova // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 4(2). - С. 253-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_4(2)__10 Розглянуто особливості стратегічного управління, основні підходи щодо визначення стратегій управління змінами та класифікації стратегій управління змінами. Визначено та описано технологію вибору стратегії управління змінами, визначено концептуальні підходи щодо механізму здійснення змін на підприємстві.
|
6. |
Harafonova O. I. Strategic approach to mechanism of budgeting in financial planning of agricultural enterprises [Електронний ресурс] / O. I. Harafonova // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 1(2). - С. 122-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_1(2)__21 Розглянуто особливості побудови механізму бюджетування на прикладі підприємств агрокомплексу. Зазначено, що незадовільний стан діяльності підприємств агропромислового комплексу зумовлений відсутністю механізму бюджетування. Зазначений механізм надасть змогу підприємствам агробізнесу здійснювати ефективне управління та передбачувати негативні тенденції розвитку.
|
7. |
Harafonova O. I. Implementation of strategic alternatives and strategies for changes to enterprises under crisis conditions [Електронний ресурс] / O. I. Harafonova, R. V. Yankovoi // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 2(2). - С. 57-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_2(2)__10 Розробка ефективної продуктової стратегії є запорукою успішного ункціонування підприємства на ринку, основою формування стратегії здійснення змін та етапом технології стратегічно-адаптивного управління внутрішніми змінами процесу трансформацій на промислових підприємствах.
|
8. |
Harafonova O. I. Distinctions and features of ISO 9001:2015 standard implementation in the context of social and strategic development of enterprises [Електронний ресурс] / O. I. Harafonova, G. V. Zhosan, R. V. Yankovoi // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 3(2). - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_3(2)__12 Розглянуто особливості впровадження стандарту ISO 9001:2015. Проведено порівняльну характеристику між версіями стандарту 2008 та 2015 рр. Встановлено, що основні відмінності стосуються: принципів менеджменту якості, структури стандарту, термінів і визначень, вимог стандарту.
|
9. |
Harafonova O. I. The substantiation of the strategy of social responsibility of the enterprise with the aim of providing efficiency of its activities [Електронний ресурс] / O. I. Harafonova, G. V. Zhosan, L. M. Akimova // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2017. - № 3. - С. 267-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2017_3_27
|